Στις Δημοκρατίες δεν υπάρχουν Αδιέξοδα …Στις Δημοκρατίες δεν υπάρχουν Αδιέξοδα …
Δυστυχώς εμείς εδώ έχουμε φθάσει να απαξιώσουμε πλήρως τους θεσμούς και την Δημοκρατία . Έχουμε ηρωοποιήσει τα πρόσωπα και την οικογενειοκρατία . Έχουμε ευθύνη όλοι οι πολίτες που δεχόμαστε. ανεχόμαστε και στηρίζουμε και πρέπει κάποια
