Στις Δημοκρατίες δεν υπάρχουν Αδιέξοδα …

Δυστυχώς εμείς εδώ έχουμε φθάσει να απαξιώσουμε πλήρως τους θεσμούς και την Δημοκρατία . Έχουμε ηρωοποιήσει τα πρόσωπα και την οικογενειοκρατία . Έχουμε ευθύνη όλοι οι πολίτες που δεχόμαστε. ανεχόμαστε και στηρίζουμε και πρέπει κάποια στιγμή να αναλάβουμε τις ευθύνες μας !!!

Ο κοινοβουλευτισμός εἶναι τό πολιτικό σύστημα πού κατ’ ἐξοχήν στηρίζεται στούς θεσμούς. Καί βλέπουμε αὐτή τήν στιγμή στήν Βρεταννία (στήν ὁποία διαμορφώθηκε αὐτό τό σύστημα στήν σύγχρονη μορφή του) πώς οἱ θεσμοί εἶναι ὑπεράνω τῶν προσώπων.

Related Post

ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΕΣ … ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ !!!ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΕΣ … ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ !!!

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η χώρα να πληρώνει πανάκριβα για τελικά προϊόντα, να μην αποκτά τεχνογνωσία, να μην δημιουργεί δική της παραγωγική υποδομή, να μην αξιοποιεί το εξαιρετικό επιστημονικό προσωπικό

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΙΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ , ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΠΟΤΕ ;ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΙΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ , ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΠΟΤΕ ;

Οι γείτονες Χιώτες συνεχίζουν να συζητούν , να αγωνίζονται να διαμορφώσουν την εικόνα του νησιού τους και να βρουν τον ..τουριστικό προορισμό τους εδω . Εμείς εδώ στην Σάμο τα