Η νέα μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ δεν αφήνει πολλά περιθώρια για αισιοδοξία και ελπίδα για τα νησιά μας , υπό τις υπάρχουσες συνθήκες και αιρετές αυτοδιοικήσεις , κυρίως την Περιφερειακή !!!
Πτώση σε όλους τους τομείς μέτρησης που σημαίνει πλήρης αποτυχία .
Παρόλους τους διθυράμβους , τα αυτοχειροκροτήματα , τα κονδύλια που τελικά κατασπαταλίστηκαν , οι εκδρομές σε εκθέσεις , τα δήθεν προωθητικά ταξίδια κτλ τελικά το αποτέλεσμα είναι τραγικά απογοητευτικό !!!
Κάποια στιγμή πρέπει η Περιφερειακή αρχή να λογοδοτήσει και κάποιοι πρέπει να πάνε σπίτι τους .
Βέβαια οφείλουμε να καταθέσουμε την απορία μας σχετικά με τα εμφανιζόμενα στοιχεία της μελέτης μιας και μεγάλη εντύπωση μας κάνει πως εμφανίζονται οι ΗΠΑ ως η βασική αγορά επισκεπτών αλλά και τα γενικά νούμερα επισκεπτών και διανυκτερεύσεων , αλλά αυτό πρέπει να το λύσουν οι «ειδικοί» !!!
