Η Αποτυχία στον Τουρισμό , συνεχίζεται …

Η νέα μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ δεν αφήνει πολλά περιθώρια για αισιοδοξία και ελπίδα για τα νησιά μας , υπό τις υπάρχουσες συνθήκες και αιρετές αυτοδιοικήσεις , κυρίως την Περιφερειακή !!!

Πτώση σε όλους τους τομείς μέτρησης που σημαίνει πλήρης αποτυχία .

Παρόλους τους διθυράμβους , τα αυτοχειροκροτήματα , τα κονδύλια που τελικά κατασπαταλίστηκαν , οι εκδρομές σε εκθέσεις , τα δήθεν προωθητικά ταξίδια κτλ τελικά το αποτέλεσμα είναι τραγικά απογοητευτικό !!!

Κάποια στιγμή πρέπει η Περιφερειακή αρχή να λογοδοτήσει και κάποιοι πρέπει να πάνε σπίτι τους .

Βέβαια οφείλουμε να καταθέσουμε την απορία μας σχετικά με τα εμφανιζόμενα στοιχεία της μελέτης μιας και μεγάλη εντύπωση μας κάνει πως εμφανίζονται οι ΗΠΑ ως η βασική αγορά επισκεπτών αλλά και τα γενικά νούμερα επισκεπτών και διανυκτερεύσεων , αλλά αυτό πρέπει να το λύσουν οι «ειδικοί» !!!

εδω

Related Post

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ .. ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ !!!Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ .. ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ !!!

Είναι γεγονός πως όταν μιλάμε για σχέσεις επαγγελματικές, συναδελφικές και διαχείριση έμψυχου δυναμικού τα πράγματα δυσκολεύουν , πόσο μάλλον όταν μιλάμε για οργανισμούς του δημοσίου . Η διαχείριση του έμψυχου

Απάντηση στον Μουτζούρη από τον Παλλεσβιακό Φορέα Πρωτογενούς Τομέα …Απάντηση στον Μουτζούρη από τον Παλλεσβιακό Φορέα Πρωτογενούς Τομέα …

Όσοι είχαν θεσμική ευθύνη για την πρόληψη, τον έλεγχο και τη διαχείριση της κρίσης οφείλουν πρώτα να λογοδοτήσουν στους πολίτες και στους ανθρώπους της παραγωγής, πριν αναζητήσουν ευθύνες αποκλειστικά στους

ΜΕΤΑ ΤΗΝ “ΕΝΤΑΤΙΚΗ” , ΒΡΕΘΗΚΕ ΛΥΣΗ … ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !!ΜΕΤΑ ΤΗΝ “ΕΝΤΑΤΙΚΗ” , ΒΡΕΘΗΚΕ ΛΥΣΗ … ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ !!

Η συνεχιζόμενη κοροϊδία .. συνεχίζεται !! Μετά από τόσα χρόνια σκόπιμης υποβάθμισης του νοσοκομείου Σάμου , τώρα έρχονται κάποια “φωτεινά” μυαλά και μας παρουσιάζουν την .. λύση !! Είναι ειλημμένη