Η δικαιολογία της «έλλειψης χρόνου» σε ότι έχει να κάνει με θέματα που αφορούν τον τόπο, το παρόν και το μέλλον του και τους πολίτες , είναι ξεκάθαρη απόδειξη και φυσικά αποδοχή .. αποτυχίας !!!
Ειδικά σε σοβαρά θέματα όπως Χωροταξικό, Πολεοδομικό κτλ , τα οποία παρεμπιπτόντως έχουν ανακοινωθεί εδώ και πολύ καιρό και άλλον τόσο «τρέχουν» , η δικαιολογία αυτή είναι από τις πιο «φθηνές» και δεν πείθει κανέναν
Καλή και αναγκαία η σύμπραξη και συνεργασία με τους ειδικούς, το ΤΕΕ , ντόπιους μηχανικούς, νομικούς κτλ αλλά οι τελικές αποφάσεις είναι πολιτικές . Και πολιτικές αποφάσεις δεν λαμβάνονται όταν το πολιτικό όργανο εξουσίας κρατείτε εσκεμμένα σε άγνοια και χωρίς λόγο !!!
Βέβαια ο Δήμος Ανατολικής έκανε έστω και την διαβούλευση με το ΤΕΕ , ενώ για τον Δήμο Δυτικής αγνοούμε τις δικές του ενέργειες και διαβουλεύσεις !!!
Άλλη μια φορά αποδεικνύεται δυστυχώς πως έχουμε λάθος νοοτροπία και αντίληψη στην διαχείριση των κοινών, στην διοίκηση ενός Δήμου ή μιας Περιφέρειας , στην προστασία των τοπικών συμφερόντων και τέλος στο πως μπορεί ο τόπος μας να αναπτυχθεί . Οι αλλαγές επιβάλλονται …
