ΦΟΣΔΑ Βορείου Αιγαίου και ΣΔΙΤ …

Δεν είναι η πρώτη φορά που για θέματα που αφορούν το νησί μας , η ενημέρωση έρχεται από έξω .

Η απόφαση του ΦΟΔΣΑ Βορείου Αιγαίου να προχωρήσει τις διαδικασίες για την υλοποίηση των νέων μονάδων διαχείρισης απορριμμάτων μέσω ΣΔΙΤ αποτέλεσε αντικείμενο έντονης συζήτησης στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δυτικής Λέσβου αλλά πουθενά δεν έχουμε δει αναφορά ή συζήτηση στα Δημοτικά συμβούλια Σάμου .

Μήπως δεν έχουμε γνώση , μήπως ακόμα δεν μας έχουν ενημερώσει , μήπως δεν μας δίνουν σημασία καν ή μήπως εμείς δεν ασχολούμαστε και δεν μας απασχολεί, μιας και το να «φύγει» η ευθύνη από πάνω μας .. «πέτυχε» , οπότε ας κάνουν ότι θέλουν ;

Ποια η θέση των δυο Δημοτικών συμβουλίων για την σύμπραξη και τις συμφωνίες που ο ΦΟΣΔΑ προχωρεί ;

εδω

Related Post

ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ;ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ;

Στο χθεσινό Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Δυτικής Σάμου , ο Δήμαρχος ανέλαβε να μας ενημερώσει πως μέχρι στιγμής στον Δήμο δεν λειτουργούσε τίποτα και όλα όσα έχουν γίνει είναι στον

Γαλάζιες Σημαίες και .. Φούμαρα !!!Γαλάζιες Σημαίες και .. Φούμαρα !!!

Στο τελευταίο Δημοτικό συμβούλιο ακούστηκαν ορισμένα πράγματα που δεν τιμούν τον τόπο ούτε και την Δημοτική αρχή , κάτι που δυστυχώς ούτε στην συμπολίτευση ούτε στην αντιπολίτευση φάνηκε να γίνεται

ΦΕΚ ΓΙΑ … ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ !!!ΦΕΚ ΓΙΑ … ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ !!!

Πριν από κάποιο διάστημα είχε γίνει πολύ κουβέντα , έντονες συζητήσεις , είχε γίνει θέμα σχεδόν σε όλα τα δημοτικά συμβούλια της χώρας , μιας και για άλλη μια φορά