Δυστυχώς εμείς εδώ έχουμε φθάσει να απαξιώσουμε πλήρως τους θεσμούς και την Δημοκρατία . Έχουμε ηρωοποιήσει τα πρόσωπα και την οικογενειοκρατία . Έχουμε ευθύνη όλοι οι πολίτες που δεχόμαστε. ανεχόμαστε και στηρίζουμε και πρέπει κάποια στιγμή να αναλάβουμε τις ευθύνες μας !!!
Ο κοινοβουλευτισμός εἶναι τό πολιτικό σύστημα πού κατ’ ἐξοχήν στηρίζεται στούς θεσμούς. Καί βλέπουμε αὐτή τήν στιγμή στήν Βρεταννία (στήν ὁποία διαμορφώθηκε αὐτό τό σύστημα στήν σύγχρονη μορφή του) πώς οἱ θεσμοί εἶναι ὑπεράνω τῶν προσώπων.
