Το νησί μας έχει την τιμή να φιλοξενεί την 112η Σύνοδο Πρυτάνεων , μια σύνοδος όμως που δεν γίνεται στην έδρα του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην Σάμο και αυτό πιστεύουμε πως δεν τιμά ούτε το Πανεπιστήμιο ούτε τις αιρετές αρχές του τόπου .
Μετά από τόσα χρόνια παρουσίας δεν έχουμε καταφέρει , Πανεπιστήμιο , Περιφέρεια και Δήμος να εξασφαλίσουν τις προϋποθέσεις , τις εγκαταστάσεις και την δυνατότητα τα τμήματα του Πανεπιστημίου να μπορούν να φιλοξενήσουν μια μεγάλη εκδήλωση .
Δεν μπορούν να υποστηρίξουν όπως πρέπει τις καθημερινές ανάγκες , των φοιτητών , των καθηγητών και του προσωπικού.
Πιστεύω πως τουλάχιστον με την ευκαιρία της συνόδου , δηλαδή της παρουσίας των Διοικήσεων της τριτοβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης , αλλά και της παρουσίας της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας , θα πρέπει να λυθεί το τεράστιο πρόβλημα – ζήτημα του Μαθηματικού τμήματος αλλά και όπως αναφέραμε πιο πάνω , να λυθεί το πρόβλημα των εγκαταστάσεων . Ειδικά οι παρεμβάσεις που ήδη έχουν εγκριθεί στην περιοχή των βυρσοδεψείων , πρέπει άμεσα να ξεκινήσουν .. έχουν ήδη καθυστερήσει τουλάχιστον 2 – 3 δεκαετίες τώρα !!!
