Η Αποτυχία στον Τουρισμό , συνεχίζεται …

Η νέα μελέτη του ΙΝΣΕΤΕ δεν αφήνει πολλά περιθώρια για αισιοδοξία και ελπίδα για τα νησιά μας , υπό τις υπάρχουσες συνθήκες και αιρετές αυτοδιοικήσεις , κυρίως την Περιφερειακή !!!

Πτώση σε όλους τους τομείς μέτρησης που σημαίνει πλήρης αποτυχία .

Παρόλους τους διθυράμβους , τα αυτοχειροκροτήματα , τα κονδύλια που τελικά κατασπαταλίστηκαν , οι εκδρομές σε εκθέσεις , τα δήθεν προωθητικά ταξίδια κτλ τελικά το αποτέλεσμα είναι τραγικά απογοητευτικό !!!

Κάποια στιγμή πρέπει η Περιφερειακή αρχή να λογοδοτήσει και κάποιοι πρέπει να πάνε σπίτι τους .

Βέβαια οφείλουμε να καταθέσουμε την απορία μας σχετικά με τα εμφανιζόμενα στοιχεία της μελέτης μιας και μεγάλη εντύπωση μας κάνει πως εμφανίζονται οι ΗΠΑ ως η βασική αγορά επισκεπτών αλλά και τα γενικά νούμερα επισκεπτών και διανυκτερεύσεων , αλλά αυτό πρέπει να το λύσουν οι «ειδικοί» !!!

εδω

Related Post

ΚΕΝΤΡΟΛΕΣΒΙΑΚΗ Π.Β.Α …ΚΕΝΤΡΟΛΕΣΒΙΑΚΗ Π.Β.Α …

Πολλές φορές στο παρελθόν έχουμε μιλήσει και έχει αποδειχθεί η κεντρολεσβιακή οπτική της Περιφερειακής αρχής Μουτζούρη . Σε κάθε τομέα η Λέσβος λαμβάνει υπέρμετρα παραπάνω από ότι τα υπόλοιπα νησιά

ΜΕ ΣΤΑΣΙΜΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ … ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ !!!ΜΕ ΣΤΑΣΙΜΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ … ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ !!!

Οι αριθμοί πολλές φορές κρύβουν την αλήθεια , αλλά τις περισσότερες δείχνουν την σκληρή πραγματικότητα . Όσον αφορά τα μετρήσιμα στοιχεία για τα έσοδα , συγκεκριμένα για την υποτιθέμενη βαριά