ΦΟΣΔΑ Βορείου Αιγαίου και ΣΔΙΤ …

Δεν είναι η πρώτη φορά που για θέματα που αφορούν το νησί μας , η ενημέρωση έρχεται από έξω .

Η απόφαση του ΦΟΔΣΑ Βορείου Αιγαίου να προχωρήσει τις διαδικασίες για την υλοποίηση των νέων μονάδων διαχείρισης απορριμμάτων μέσω ΣΔΙΤ αποτέλεσε αντικείμενο έντονης συζήτησης στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δυτικής Λέσβου αλλά πουθενά δεν έχουμε δει αναφορά ή συζήτηση στα Δημοτικά συμβούλια Σάμου .

Μήπως δεν έχουμε γνώση , μήπως ακόμα δεν μας έχουν ενημερώσει , μήπως δεν μας δίνουν σημασία καν ή μήπως εμείς δεν ασχολούμαστε και δεν μας απασχολεί, μιας και το να «φύγει» η ευθύνη από πάνω μας .. «πέτυχε» , οπότε ας κάνουν ότι θέλουν ;

Ποια η θέση των δυο Δημοτικών συμβουλίων για την σύμπραξη και τις συμφωνίες που ο ΦΟΣΔΑ προχωρεί ;

εδω

Related Post

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ … !!ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ … !!

Άμεση η αντίδραση του Υπουργείου Ναυτιλίας και ίσως και Νησιωτικής πολιτικής , στο ζήτημα που έθεσαν οι εφοπλιστές για τις αυξήσεις στα εισητήρια , λόγω επιβολής αλλαγής καυσίμου από την