Δεν είναι η πρώτη φορά που για θέματα που αφορούν το νησί μας , η ενημέρωση έρχεται από έξω .
Η απόφαση του ΦΟΔΣΑ Βορείου Αιγαίου να προχωρήσει τις διαδικασίες για την υλοποίηση των νέων μονάδων διαχείρισης απορριμμάτων μέσω ΣΔΙΤ αποτέλεσε αντικείμενο έντονης συζήτησης στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δυτικής Λέσβου αλλά πουθενά δεν έχουμε δει αναφορά ή συζήτηση στα Δημοτικά συμβούλια Σάμου .
Μήπως δεν έχουμε γνώση , μήπως ακόμα δεν μας έχουν ενημερώσει , μήπως δεν μας δίνουν σημασία καν ή μήπως εμείς δεν ασχολούμαστε και δεν μας απασχολεί, μιας και το να «φύγει» η ευθύνη από πάνω μας .. «πέτυχε» , οπότε ας κάνουν ότι θέλουν ;
Ποια η θέση των δυο Δημοτικών συμβουλίων για την σύμπραξη και τις συμφωνίες που ο ΦΟΣΔΑ προχωρεί ;
