Άλλη μια φορά μια κοινωνικής προσφοράς απόφαση της κυβέρνησης , του κράτους των Αθηνών αφήνει εκτός τα νησιά μας και για άλλη μια φορά κανείς δεν ασχολείται , κανείς δεν ενεργοποιείται .
κ. Βουλευτά έχετε μεγάλο μερίδιο ευθύνης και ως εκπρόσωπος των νησιών μας αλλά κυρίως ως κυβερνητικό στέλεχος και κάποια στιγμή πρέπει να κάνετε επιτέλους κάτι να σταματήσει αυτή η απαξίωση . Έχετε υποχρέωση να διεκδικήσετε και όχι απλά να μεταφέρετε τα κυβερνητικά δελτία τύπου . Γιαυτό σας εμπιστεύτηκε ο κόσμος των νησιών μας και μάλιστα δις ..
Μέχρι στιγμής η Ικαρία δεν συγκαταλέγεται στα 12 νησιά που έχουν ενταχθεί στις δύο πρώτες φάσεις του προγράμματος. Ωστόσο, το γεγονός ότι το σχέδιο βρίσκεται σε εξέλιξη δημιουργεί εύλογα το ερώτημα αν θα μπορούσε στο μέλλον να διεκδικήσει και ο Δήμος Ικαρίας αντίστοιχη χρηματοδότηση, αξιοποιώντας δημοτικά ακίνητα ή διαθέσιμες εκτάσεις για την κατασκευή κατοικιών που θα καλύπτουν τις ανάγκες γιατρών, νοσηλευτών, εκπαιδευτικών και άλλων εργαζομένων στις δημόσιες υπηρεσίες του νησιού.
