Περιμένοντας έναν Τάφο …

Μεγάλη συζήτηση ξεκίνησε από αναφορά σχετικά με «ξεχασμένους» στα ψυγεία του Νοσοκομείου Σάμου συνανθρώπους μας , οι οποίοι έχουν εγκλωβιστεί λόγω των νομικών διαδικασιών , λόγω αδυναμίας των Δήμων να συντονιστούν ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο .

Επουδενί δεν μπορούμε να αποδεχτούμε πως οι Σαμιώτες είναι για «φτύσιμο» ή «υπάνθρωποι» και άλλα τέτοιο «όμορφα» , επειδή υπάρχει το πρόβλημα μη ταφής 11 ανθρώπων !!! Μήπως ψάχνουμε για να λέμε και κυνηγάμε δημοσιότητα για να υπάρχουμε ; ….

Και αφού οι Δήμοι , πολύ κακώς για εμάς δεν αναλαμβάνουν τις ταφές και τα έξοδα , μιας και έτσι κι αλλιώς έχουν παραδοθεί / ξεπουληθεί στο Υπουργείο Μεταναστευτικής , πρόσφατα μάθαμε για 23 εκ που έχουν ήδη πληρωθεί και άρα εύκολα θα βρεθούν τα 8000 ή όσα κοστίζει η διαδικασία , γιατί τότε δεν αναλαμβάνουν οι περίφημες ΜΚΟ οι οποίες διαχειρίζονται εκατομμύρια πάνω στις πλάτες και τα βάσανα αυτών των ανθρώπων που προσπαθούν παράνομα να εισέλθουν σε μια ξένη χώρα ; .. Αυτές που πλουσιοπάροχα συντηρούν στρατούς «εθελοντών» για να υπηρετούν το σύγχρονο δουλεμπόριο και που ορισμένοι «αγνοί» συμπατριώτες μας έχουν βρει μαζί τους τον μήνα που θρέφει τους άλλους 11 ; Γιατί δεν αναλαμβάνουν το ελάχιστο αυτό ποσό των 8000 ούτως ώστε να ταφούν οι άμοιροι αυτοί συνάνθρωποι μας να τελειώνει το θέμα αμέσως ; ή μήπως η ανθρωπιά και όλα τα γλυκανάλατα έχουν να κάνουν μόνο με τους άλλους αλλά ποτέ για εμάς ;

Λύσεις υπάρχουν αλλά μου φαίνεται πως ορισμένοι θέλουν να επιβάλλουν τις δικές τους , τα δικά τους πιστεύω και μάλιστα με καθεστωτικό τρόπο , με επιβολή , άσχετα αν το παίζουν δημοκράτες και φιλάνθρωποι …..

Ας σταματήσουμε λοιπόν να στηρίζουμε όλο αυτό το παγκόσμιο πλυντήριο , ας σταματήσουμε να εκμεταλλευόμαστε τις δύσκολες στιγμές κάποιων συνανθρώπων μας , ας κοιτάξουμε να αγωνιούμε και να αγωνιζόμαστε το ίδιο και λίγο περισσότερο για τους συμπατριώτες μας πρώτα και για την δική μας πατρίδα .

Οι Δήμοι όπως και το Νοσοκομείο πρέπει άμεσα να συνεννοηθούν με τις ΜΚΟ που λυμαίνονται χρόνια το νησί μας , με το Υπουργείο Μεταναστευτικής με το οποίο έτσι κι αλλιώς όπως είπαμε υπάρχει ανοιχτός δίαυλος και ας προχωρήσουν σε εύρεση χώρου , ξεχωριστού των κοιμητηρίων των πόλεων τα οποία είναι ήδη ασφυκτικά γεμάτα , και ας θάβουν τους άμοιρους αυτούς ανθρώπους όπως αρμόζει σε μια υποτίθεται πολιτισμένη Δυτικού τύπου κοινωνία / κράτος !!!

εδω , εδω

Related Post

ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ .. ΕΝΟΧΟΙ !!!ΕΚ ΠΡΟΟΙΜΙΟΥ .. ΕΝΟΧΟΙ !!!

Βήμα βήμα και με πρόσχημα την “ασφάλεια” και την αντιμετώπιση της “τρομοκρατίας” αλλά και της δήθεν “προστασίας των παιδιών ” , ολοκληρώνεται η μεταφορά από δημοκρατικά σε καθεστωτικά – απολυταρχικά

Η Σάμος σε δεύτερη μοίρα …Η Σάμος σε δεύτερη μοίρα …

Η Σάμος συνεχίζει να αντιμετωπίζεται ανισόρροπα , δεν τυγχάνει ίσης μεταχείρισης με άλλες περιοχές της χώρας, είτε μιλάμε για φυσικές καταστροφές είτε για θέματα υγείας κτλ . Αυτό το έχουμε