Πριν από 2 περίπου μήνες εδω είχαμε αναρωτηθεί για το ποιος υπογράφει την αποψίλωση των ρεμάτων της περιοχής του Καρλοβασίου .
Πριν από 1 μήνα είχαμε επανέλθει εδω και εδω και είχαμε αναρωτηθεί για τις επιπλέον «παροχές» της Περιφερειακής αρχής μέσω της ΠΕ Σάμου προς τον εργολάβο , με φθηνές δικαιολογίες φυσικά και χωρίς να τηρούνται ούτε καν τα προσχήματα .
Σήμερα βλέπουμε πως τελικά η παραπάνω συμπεριφορά και σχέση της Περιφερειακής αρχής με τον εργολάβο φαίνεται να αποδίδει και να προσθέτει επιπλέον κέρδος στον τελευταίο !!!
Σύμφωνα με το άρθρο εδω λοιπόν το όφελος του εργολάβου από τις δωρεάν παραχωρήσεις και τις «πλάτες» της ΠΕ Σάμου και των υπηρεσιών της , πλησιάζει το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό του 1 εκατομμυρίου !!!
Φυσικά αυτό το ποσό δεν νομίζουμε να περιμένει κανείς πως θα περάσει ως έκπτωση στο τελικό κόστος , μιας και είναι από ευγενική χορηγία αλλά τουλάχιστον θα πρέπει η ΠΕ Σάμου ως κύριος του έργου να ενημερώσει δημόσια για τις εξελίξεις αυτές .
Τέλος και επειδή τα επίσημα έγγραφα δεν κοροιδεύουν , πρέπει για άλλη μια φορά να τονιστεί πως το έργο ήταν έτοιμο , « ώριμο» με εγκεκριμένες παραχωρήσεις αιγιαλού , εγκεκριμένες περιβαλλοντικές μελέτες κτλ ήδη από το … 2013 !!!
Γιαυτό τονίζαμε πως το έργο έπρεπε να είχε ξεκινήσει ήδη από το 2019 , μιας και ήταν καθόλα έτοιμο . Αλλά παρόλα ταύτα η Περιφερειακή αρχή θεώρησε πως έπρεπε να περάσουν 7 ολόκληρα χρόνια για να προχωρήσει … τα συμπεράσματα δικά σας !!!
