Η υποτιθέμενη ψηφιοποίηση του κράτους γίνεται αποκλειστικά για να γίνει πιο άμεσος και εύκολος ο απόλυτος έλεγχος των πολιτών . Δεν έχει σχέση ούτε με την πάταξη της γραφειοκρατίας , ούτε να κάνει την ζωή του πολίτη καλύτερη , ούτε να γλυτώσουμε ουρές .
Είναι ξεκάθαρο πλέον πως αυτός που αποφασίζει για το δικαίωμα επιβίωσης του λαού είναι οι ιδιώτες και συγκεκριμένα στις τράπεζες και αυτό περνά μέσα από τον κρατικό «εκσυγχρονισμό» !!! Σε αυτούς τους οργανισμούς που μας επέβαλλαν να διασώσουμε , που μας χρέωσαν για να τις χρηματοδοτήσουν χωρίς να μας ρωτήσουν , τώρα παραδίδουν το δικαίωμα να αποφασίζουν για εμάς …
Δεν υπάρχει συναλλαγή , δεν υπάρχει επίδομα , δεν υπάρχει αφορολόγητο και γενικά δεν υπάρχουμε ως πολίτες αν δεν περάσουν όλα από τις τράπεζες . Δικαίωμα ας πούμε να βοηθήσει ο γονιός το παιδί του δεν υφίσταται και φυσικά ούτε το αφορολόγητο γονιού προς παιδί υφίσταται αν δεν γίνεται μέσω τραπεζικής συναλλαγής !!!
Έτσι πολύ απλά το κράτος έχει παραχωρήσει το δικαίωμα της απόφασης για εμάς , στις ιδιωτικές τράπεζες και πλέον αυτές έχουν το δικαίωμα με ένα κουμπί να μας … διαγράψουν !!!
Αν δεν θέλει η τράπεζα , δηλαδή αν δεν κάνεις ότι σου λέει, αν δεν της πληρώνεις όσα σου λέει και αν δεν δέχεσαι τα χαράτσια που αυτή επιβάλλει , έχει το δικαίωμα να διατάξει το κράτος να σου επιβάλλει εξαντλητικά πρόστιμα και να σε οδηγήσει στην καταστροφή …
Αυτό το κράτος έχουμε επιτρέψει να γίνει , αυτό στηρίζουμε , αυτό χειροκροτούμε … αυτό το κράτος και αυτά τα κόμματα !!! εδω
