Πάλι «Τρύπα» στο Ασφαλιστικό , κατά Στουρνάρα !!!

Πρόσφατα , το 2023 , και με διθυράμβους η κυβέρνηση Μητσοτάκη έκανε άλλη μια «μεγάλη μεταρρύθμιση » στο ασφαλιστικό . Μια μεταρρύθμιση που οδηγεί στην πλήρη μετατροπή του ασφαλιστικού αποθέματος σε επενδυτικό , πάντα προς όφελος των συνταξιούχων και της επιβίωσης του ιδίου .

Τώρα όμως ο κεντρικό τραπεζίτης της χώρας , έρχεται να μας πει πως .. ναι μεν αλλά δεν φθάνει αυτό εδω !!!

Πρέπει να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο , πρέπει να εξασφαλίσουμε προς όφελος των τραπεζών, των μετοχών , της τσέπης λίγων επιχειρηματιών και της επιβίωσης των Golden boys και να «εκμεταλλευτούμε » κάθε αποθεματικό , ρισκάροντας και μάλιστα με εξασφαλισμένη ασυλία , σε μετοχές , χρηματιστήρια κτλ , γιατί έτσι θέλει η Ευρώπη !!!

Αν δεν ενεργοποιηθούμε όλοι και να αγωνιστούμε να μπει ένα τέλος σε όλο αυτό , δεν θα υπάρξει ούτε σεντς να περισσέψει για κανέναν μας . Όταν θα έρθει η ώρα μας θα μας ενημερώσουν πως …δυστυχώς για άλλη μια φορά επτωχεύσαμε !!!

Related Post

ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ή ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΕΛΙΚΑ … ;ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ή ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΕΛΙΚΑ … ;

Βλέποντας και ακούγοντας παντού διαφημίσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ αλλά και υποτιθέμενες “φιλοζωϊκές ” οργανώσεις να αλωνίζουν την χώρα για να στηρίξουν το νέο “φιλοζωϊκό” παραμύθι των στειρώσεων των αδέσποτων αλλά

ΠΛΩΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ !!ΠΛΩΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΟΥΡΝΟΥΣ !!

Επιτέλους και μετά από πολύχρονους αγώνες των κατοίκων και των αρχών των Φούρνων , ολοκληρώθηκε η διαδικασία και έχουμε την άφιξη πλωτού ασθενοφόρου στο όμορφο νησί μας . Αξίζουν πολλά