Είναι τραγικό ή εγκληματικό όταν ένα ολόκληρο δυτικό κράτος , το οποίο βρίσκεται στον σκληρό πυρήνα της Ε.Ε , είναι ανίκανο να εξασφαλίσει αξιοπρεπή διαμονή στους δημόσιους λειτουργούς του και έτσι εν έτει 2026 συνεχίζουν να υπάρχουν νησιά της χώρας που δεν έχουν γιατρούς και νοσοκόμους !!!
Νησιά τα οποία δεν έχουν την ελάχιστη ιατροφαρμακευτική φροντίδα και οι κάτοικοι του όπως και οι επισκέπτες του, να διατρέχουν καθημερινά κίνδυνο ακόμα και για την ζωή τους !!!
Δυστυχώς τόσο η νυν κυβέρνηση της ΝΔ του Μητσοτάκη όσο και αυτές που προηγήθηκαν , στάθηκαν εσκεμμένα ανίκανες να φροντίσουν τα ελάχιστα απαραίτητα για τους νησιώτες κατοίκους και επισκέπτες , για κάποιους Έλληνες πολίτες που απλά αποφάσισαν να μείνουν στις ιδιαίτερες πατρίδες τους , φυλώντας Θερμοπύλες και την Ελληνικότητα της πατρίδας …
Δυστυχώς οι ίδιες κυβερνήσεις είναι που αφήνουν βορά στις ορέξεις άλλους κλάδους δημόσιων λειτουργών , όπως τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και τους εκπαιδευτικούς . Βλέπεις αυτοί δεν μπορούν να φέρουν αντίρρηση , δεν μπορούν να μην αποδεχτούν τον διορισμό ή μην εκτελέσουν την εντολή μετάθεσης !!!
Το πολιτικό σύστημα και προσωπικό με οχήματα τα κόμματα , έχουν ήδη επιφέρει τεράστια ζημιά στην χώρα και σημαντικές υπηρεσίες στους έξωθεν κατακτητές και όσο εμείς απλά παρατηρούμε , αυτοί συνεχίζουν !!!
