Οι Παιδικές Χαρές πάλι στο Στόχαστρο …

Δυστυχώς όταν φθάνουν οι πολίτες μήνες συζητήσεων , παρατηρήσεων , παρεμβάσεων μετά , τότε το πράγμα στραβώνει !!

Σημαίνει πως συνεχίζεται η απραξία , δεν υπάρχουν παρεμβάσεις , δεν εξυπηρετούνται οι πολίτες .

Είναι άλλη μια απόδειξη πως στο νησί μας τα πράγματα δεν πάνε όσο καλά θα θέλαμε , όσο καλά μας υπόσχονταν οι νέες αυτοδιοικητικές αρχές και πως απαιτούνται αλλαγές .

Οι Δήμαρχοι ως φυσικοί «ηγέτες» έχουν την ευθύνη της ανασύνταξης , της οργάνωσης και της παραγωγής έργου ….

εδω

Related Post

Τι Γίνεται Τελικά με τις Ιαματικές πηγές Ποταμιού ;Τι Γίνεται Τελικά με τις Ιαματικές πηγές Ποταμιού ;

Έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν στο θέμα των Ιαματικών πηγών του Ποταμιού εδω αλλά επίσης και πως περιμένουμε ακόμα και σήμερα να δούμε ένα πλάνο, μια πρόταση εκμετάλλευσης εδω .

ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ …ΧΩΡΙΣ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΟΜΩΣ ;ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ …ΧΩΡΙΣ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΟΜΩΣ ;

Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε των δύο Δήμων με εκπροσώπους των φορέων τουρισμού , με θέματα τουρισμού, σχεδιασμού δράσεων προβολής και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι τοπικές επιχειρήσεις . Σημαντικό γεγονός η σύμπραξη