Κάποια στιγμή η δικαιοσύνη πρέπει να σταθεί στο ύψος της, να θυμηθεί την αποστολή της και να σταθεί δίπλα στον λαό προστατεύοντας το Έθνος από τις προδοτικές αποφάσεις του ξεπουλημένου πολιτικού προσωπικού της χώρας !!!
Όχι μόνο να προστατεύει τα συντεχνιακά συμφέροντα , γιατί αυτό σημαίνει .. παράδοση άνευ όρων και με ανταλλάγματα .
Οταν ἀπό τούς 11 ἀντιπροέδρους τοῦ Ἀρείου Πάγου καί τούς 14 ἀρεοπαγῖτες, μεταξύ τῶν ὁποίων θά ἐπιλεγεῖ ὁ ἑπόμενος πρόεδρος τοῦ ἀνωτάτου δικαστηρίου, δέν προσέρχονται στήν Βουλή οἱ 14, στήν ἀκρόαση γιά τήν διατύπωση γνώμης ἐν ὄψει τῶν κρίσεων τοῦ Ἰουνίου, εὐλόγως δημιουργοῦνται πολλά ἐρωτήματα ὡς πρός τίς διαδικασίες πού ἀκολουθοῦνται. Πράγματι, χθές, ἐπρόκειτο οἱ 11 ἀντιπρόεδροι καί οἱ 14 ἀρεοπαγῖτες νά προσέλθουν στό Κοινοβούλιο γιά τήν διαδικασία τῆς ἀκροάσεως μέ τούς ἐκπροσώπους τῶν κομμάτων. Προσῆλθαν μόνον 11 ἀπό τούς 25. Οἱ ὑπόλοιποι 14, 7 ἀντιπρόεδροι καί 7 ἀρεοπαγῖτες, ἐπέλεξαν τήν στάση τῆς ἀποχῆς διαμαρτυρίας.εδω
