Η Ελλάδα … χάνεται !!!

Η υπογεννητικότητα καλπάζει , η μείωση γεννήσεων δεν σταματά και δυστυχώς δεν φαίνεται πως υπάρχει αισιοδοξία αναστροφής του κλίματος .

Δυστυχώς οι κυβερνήσεις συνεχίζουν απλά να διαπιστώνουν χωρίς να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα στήριξης. Επιλεγμένα επιδόματα με ισχνή οικονομική ταυτότητα δεν είναι ικανά και δεν μπορούν να στηρίξουν την δημιουργία οικογένειας από τα νέα παιδιά.

Οι Έλληνες πολιτικοί απλά εφαρμόζουν και στηρίζουν ως πιόνια , εντελώς υποταγμένα τον σχεδιασμό για αφανισμό του Ελληνικού Έθνους . Κάποια στιγμή πρέπει να το κατανοήσουμε , να το αποδεχτούμε και να αποφασίσουμε να τους αλλάξουμε τα σχέδια ….

εδω

Related Post

ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΠΕΘΑΝΕ … ΖΗΤΩ ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ !ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΠΕΘΑΝΕ … ΖΗΤΩ ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ !

Διότι όταν φτάνεις να λες πως ένα ασυμβίβαστο μεταξύ της ιδιότητας του βουλευτή και του υπουργού αρκεί για να εκλείψεις παθογένειες δεκαετιών τότε -εάν δεν το κάνεις εκ του πονηρού- μάλλον είσαι

κ. ΔΕΝΔΙΑ ΠΙΑΣΤΗΚΑΤΕ … ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ !!κ. ΔΕΝΔΙΑ ΠΙΑΣΤΗΚΑΤΕ … ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ !!

Το μεγάλο πρόβλημα της Ελληνικής στρατιωτικής και εξωτερικής πολιτικής είναι ότι καμία τους δεν έχει συνέχεια . Ο καθένας Πρωθυπουργός , Υπουργός , Γ.Γ ακόμα δυστυχώς και ο καθένας Αρχηγός

ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ, ΑΛΛΟΙ ΝΟΜΟΙ … ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ !!!ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ, ΑΛΛΟΙ ΝΟΜΟΙ … ΑΛΛΗ ΕΛΛΑΔΑ !!!

Έχω πει δημόσια πολλές φορές την άποψη μου σχετικά με τον τρόπο διοίκησης , διαχείρισης των οργανισμών αυτοδιοίκησης, Περιφέρεια ή Δήμος και μάλιστα έχω έρθει σε αντιπαράθεση με πολλούς παλιούς