ΕΣΠΑ Βορείου Αιγαίου …

Ολοκληρώθηκαν στην Χίο οι εργασίες της 5ης Συνεδρίασης της Επιτροπής Παρακολούθησης του προγράμματος «Βόρειο Αιγαίο 2021-2027» και η Περιφερειακή αρχή για άλλη μια φορά έτρεξε να μας ενημερώσει πως είναι από τις πρώτες στον τομέα «ένταξης » που προσεγγίζει το 90% !!!

Με έντεχνο τρόπο όμως απέφυγε να ενημερώσει πως την ίδια ώρα είμαστε τελευταίοι σε απορρόφηση πόρων και υλοποίηση έργων !!!

Το έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν , το να εντάξεις έργα είναι το πιο εύκολο και ανώδυνο ενώ το να υλοποιήσεις και απορροφήσεις θέλει δουλειά, οργάνωση , ενδιαφέρον και σοβαρό συντονισμό . Τομείς στους οποίους η Περιφερειακή αρχή μας έχει αποδείξει πως δεν τα πάει καλά , πως δεν είναι ικανή να «ηγηθεί» και να επιβληθεί !!!

Δυστυχώς φαίνεται πως με ευθύνη κυρίως της Περιφερειακής αρχής αλλά και τον κατά τόπους Δημοτικών αρχών , πάει να χαθεί άλλο ένα σημαντικό χρηματοδοτικό εργαλείο / δυνατότητα , το οποίο πιθανότατα να είναι και το τελευταίο !!!

εδω

Related Post

Φυσικά και έχει Ευθύνη η Επιτροπή Καταλληλότητας …Φυσικά και έχει Ευθύνη η Επιτροπή Καταλληλότητας …

Πριν από περίπου 3 μήνες είχαμε αναφερθεί στο θέμα του Ειδικού σχολείου εδω και είχαμε τονίσει πως μιλάμε για «ξεβράκωμα» της αυτοδιοίκησης , αλλά είχαμε τονίσει και την ελπίδα επιτέλους

Όχι ότι δεν το περίμενα αλλά δεν το ήλπιζα η αλήθεια είναι . Σύμφωνα λοιπόν με τα γραφόμενα ο Περιφερειάρχης αντιμετωπίζει τη διαχείριση και διοίκηση της ΠΒΑ ως τσιφλίκι εδω

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΑΜΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΡΙΑ ΕΚΤΟΣ …ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΑΜΟΣ ΚΑΙ ΙΚΑΡΙΑ ΕΚΤΟΣ …

Όσο και αν θέλει η Περιφερειακή αρχή και τα τσιράκια της , όπως και ορισμένα τοπικά ΜΜΕ , δεν μπορεί πλέον να πείσει πως αγωνίζεται και ασχολείται για τα συμφέροντα