Ολοκληρώθηκαν στην Χίο οι εργασίες της 5ης Συνεδρίασης της Επιτροπής Παρακολούθησης του προγράμματος «Βόρειο Αιγαίο 2021-2027» και η Περιφερειακή αρχή για άλλη μια φορά έτρεξε να μας ενημερώσει πως είναι από τις πρώτες στον τομέα «ένταξης » που προσεγγίζει το 90% !!!
Με έντεχνο τρόπο όμως απέφυγε να ενημερώσει πως την ίδια ώρα είμαστε τελευταίοι σε απορρόφηση πόρων και υλοποίηση έργων !!!
Το έχουμε αναφέρει πολλές φορές στο παρελθόν , το να εντάξεις έργα είναι το πιο εύκολο και ανώδυνο ενώ το να υλοποιήσεις και απορροφήσεις θέλει δουλειά, οργάνωση , ενδιαφέρον και σοβαρό συντονισμό . Τομείς στους οποίους η Περιφερειακή αρχή μας έχει αποδείξει πως δεν τα πάει καλά , πως δεν είναι ικανή να «ηγηθεί» και να επιβληθεί !!!
Δυστυχώς φαίνεται πως με ευθύνη κυρίως της Περιφερειακής αρχής αλλά και τον κατά τόπους Δημοτικών αρχών , πάει να χαθεί άλλο ένα σημαντικό χρηματοδοτικό εργαλείο / δυνατότητα , το οποίο πιθανότατα να είναι και το τελευταίο !!!
