Η Attica Group , η ιδιωτική σχεδόν μονοπωλιακή στο Αιγαίο ακτοπλοϊκή εταιρεία , τελικά αποφάσισε κατόπιν πιέσεων και διεκδικήσεων του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου και άλλων τοπικών παραγόντων , την ΜΗ εφαρμογή του επίναυλου καυσίμων στα φορτηγά οχήματα στις γραμμές Δωδεκανήσου !!!
Εμείς εδώ στα δικά μας νησιά θα έχουμε τελικά ή όχι την επιβάρυνση του επίναυλου ;
Εμείς εδώ ασχολούμαστε , αγωνιούμε, διεκδικούμε ;
Άλλη μια φορά ότι εδώ μας λένε πως .. δεν γίνεται , κάπου δίπλα το έχουν ήδη πετύχει …
Μακάρι να αποφύγουμε την επιβάρυνση και εμείς εδώ στο πολύπαθο , ταλαιπωρημένο και παρατημένο Βόρειο Αιγαίο !!!
