Το Δίκτυο Κοινοτήτων Λέσβου στην Βουλή , η Σάμος ;

Με πρωτοβουλία του Βουλευτή Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ κ. Δουδωνή , το δίκτυο Κοινοτήτων Λέσβου θα έχει την ευκαιρία να καταθέσει τις θέσεις του στα πλαίσια της συζήτησης για τον κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης .

Ο Βουλευτής τόνισε το πρόβλημα της πληθυσμιακής συρρίκνωσης , της νησιωτικότητας και της παραμεθορίου για το νησί της Λέσβου .

Αλήθεια ο Βουλευτής Σάμου- Ικαρίας και Φούρνων τι έχει να μας πει για τον νέο αυτό κώδικα που η κυβέρνηση προχωρά προς ψήφιση ; … Είναι προς το συμφέρον των νησιών μας ή όχι ; Βοηθά την αποκέντρωση ή όντως θα συρρικνώσει περαιτέρω τον πληθυσμό της Επαρχίας ;

εδω

Related Post

ΤΟΥΣ ΘΥΜΑΣΤΕ ΧΙ …;ΤΟΥΣ ΘΥΜΑΣΤΕ ΧΙ …;

Μια ακόμα ατιμώρητη προδοσία του Έθνους . Δυστυχώς παραμένουμε ακόμα άβουλοι παρατηρητές την ώρα που έχουν φτιαχτεί καριέρες και περιουσίες εις βάρος των Κυπρίων και των Τουρκοκυπρίων του νησιού .

ΔΗΜΟΤΙΚΗ “ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ” … ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ !!!ΔΗΜΟΤΙΚΗ “ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ” … ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ !!!

Όταν κατανοείς πως περνάνε οι δεκαετίες και ουσιαστικά τίποτα δεν γίνεται προς την σωστή κατεύθυνση , όταν αντιλαμβάνεσαι γύρω σου πως τελικά δεν έχουμε προχωρήσει ούτε μισό βήμα μπροστά ,