Το Δίκτυο Κοινοτήτων Λέσβου στην Βουλή , η Σάμος ;

Με πρωτοβουλία του Βουλευτή Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ κ. Δουδωνή , το δίκτυο Κοινοτήτων Λέσβου θα έχει την ευκαιρία να καταθέσει τις θέσεις του στα πλαίσια της συζήτησης για τον κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης .

Ο Βουλευτής τόνισε το πρόβλημα της πληθυσμιακής συρρίκνωσης , της νησιωτικότητας και της παραμεθορίου για το νησί της Λέσβου .

Αλήθεια ο Βουλευτής Σάμου- Ικαρίας και Φούρνων τι έχει να μας πει για τον νέο αυτό κώδικα που η κυβέρνηση προχωρά προς ψήφιση ; … Είναι προς το συμφέρον των νησιών μας ή όχι ; Βοηθά την αποκέντρωση ή όντως θα συρρικνώσει περαιτέρω τον πληθυσμό της Επαρχίας ;

εδω

Related Post

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ … ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ;ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ … ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ;

Καί τό ἐρώτημα παραμένει: Τί δουλειά εἶχε ἡ Ἑλλάς νά πρωτοστατήσει στούς σχεδιασμούς αὐτούς; Ἡ Ἑλλάς, ἡ ὁποία εὑρίσκεται στό σταυροδρόμι τριῶν ἠπείρων καί ἀντιστοίχων ρευμάτων πολιτικῆς καί πολιτισμῶν, ἀποτελοῦσε