Η Ελλάδα … χάνεται !!!

Η υπογεννητικότητα καλπάζει , η μείωση γεννήσεων δεν σταματά και δυστυχώς δεν φαίνεται πως υπάρχει αισιοδοξία αναστροφής του κλίματος .

Δυστυχώς οι κυβερνήσεις συνεχίζουν απλά να διαπιστώνουν χωρίς να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα στήριξης. Επιλεγμένα επιδόματα με ισχνή οικονομική ταυτότητα δεν είναι ικανά και δεν μπορούν να στηρίξουν την δημιουργία οικογένειας από τα νέα παιδιά.

Οι Έλληνες πολιτικοί απλά εφαρμόζουν και στηρίζουν ως πιόνια , εντελώς υποταγμένα τον σχεδιασμό για αφανισμό του Ελληνικού Έθνους . Κάποια στιγμή πρέπει να το κατανοήσουμε , να το αποδεχτούμε και να αποφασίσουμε να τους αλλάξουμε τα σχέδια ….

εδω

Related Post

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ … ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ !!!ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΛΛΑ … ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ !!!

Μου λύθηκε η απορία λοιπόν σχετικά με την μη εμφάνιση του Βουλευτή στην εξέδρα των “επισήμων” στην Πρωτεύουσα και οφείλω προσωπικά να πω ένα .. μπράβο για την απόφαση παρουσίας

ΚΙΚΙΛΙΑΣ … ΕΝΔΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΞΑΜΕ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ !!!ΚΙΚΙΛΙΑΣ … ΕΝΔΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΞΑΜΕ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ !!!

Πραγματικά τι νοιώθεις όταν ακούς τον Κικίλια , τώρα ως Υπουργό Ναυτιλίας , να λέει όλα αυτά ; … Είσαι υπερήφανος ως Έλληνας που έχεις επιτρέψει σε τέτοιους να αποφασίζουν

Η “ΕΠΙΤΥΧΙΑ” ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ .. ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ !!Η “ΕΠΙΤΥΧΙΑ” ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ .. ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ !!

Τα στοιχεία είναι ξεκάθαρα ,δεν σηκώνουν αμφισβήτηση και φυσικά κάθε προσπάθεια διαστρέβλωσης θα πέσει απλά στο κενό . Η κατάσταση της οικονομίας πάει από το κακό στο χειρότερο , η