Η υπογεννητικότητα καλπάζει , η μείωση γεννήσεων δεν σταματά και δυστυχώς δεν φαίνεται πως υπάρχει αισιοδοξία αναστροφής του κλίματος .
Δυστυχώς οι κυβερνήσεις συνεχίζουν απλά να διαπιστώνουν χωρίς να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα στήριξης. Επιλεγμένα επιδόματα με ισχνή οικονομική ταυτότητα δεν είναι ικανά και δεν μπορούν να στηρίξουν την δημιουργία οικογένειας από τα νέα παιδιά.
Οι Έλληνες πολιτικοί απλά εφαρμόζουν και στηρίζουν ως πιόνια , εντελώς υποταγμένα τον σχεδιασμό για αφανισμό του Ελληνικού Έθνους . Κάποια στιγμή πρέπει να το κατανοήσουμε , να το αποδεχτούμε και να αποφασίσουμε να τους αλλάξουμε τα σχέδια ….
