Πρόσφατα είχαμε αναφερθεί στο «πνεύμα δικαίου» , το οποίο θέλει να μας πείσει πως ασπάζεται ο Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου εδω και είχαμε τονίσει πως έχει υποχρέωση η ΠΒΑ να κοιτάζει και πιο Νότια από την Χίο, όσο και αν αυτό δεν αρέσει στην αρχή Μουτζούρη . Συγκεκριμένα είχαμε αναφερθεί στο τεράστιο, δυστυχώς πάγιο πλέον, πρόβλημα συγκοινωνίας που έχει η Ικαρία .
Οι εξελίξεις ήρθαν γρήγορα να μας επιβεβαιώσουν εδω , εδω και να ενισχύσουν την άποψη μας πως η Περιφερειακή αρχή , η οποία αποδεδειγμένα λειτουργεί μόνο βάση «κουκιών» .
Οι κάτοικοι της Ικαρίας , μεταξύ των οποίων και οι συνταξιούχοι φυσικά , προσπαθούν για άλλη μια φορά να αναδείξουν το πρόβλημα και να αγωνιστούν μπας και βρεθεί κάποια λύση στο τεράστιο αυτό πρόβλημα .
