Η Ταβέρνα του Μπάρμπα Λιά ή «Συβρισάρι» …

«Μες στην υπόγεια ταβέρνα/ μες σε καπνούς και σε βρισιές/ απάνω στρίγγλιζε η λατέρνα/ όλη η παρέα πίναμε εψές…».

Σαράντης Μολυνδρής, μεγαλώνοντας στην ταβέρνα του Συβρισαριώτη πατέρα του, θυμάται: «Στην ταβέρνα του πατέρα μου από παππού, έβλεπα και άκουγα πολλά. Η ταβέρνα την εποχή εκείνη πριν τον πόλεμο δεν είχε κέρδος, είχε μια σωματική κούραση, αλλά μεγάλη ψυχική ανακούφιση, δηλαδή λειτουργούσε ως εξής: Οι θαμώνες ήταν όλοι συγγενείς και πατριώτες. Ο καθένας τους έφερνε τη μερίδα το φαγητό του από το σπίτι του ή έστελναν εμένα να πάω να τους το φέρω και από την ταβέρνα έπαιρναν το κρασί. Δεν έλειπαν ποτέ και τα γλέντια, δηλαδή διάφορες γιορτές και τις απόκριες κρεμούσαν κουβέρτες για να σκοτεινιάζουν και έφερνε η κάθε οικογένεια τα φαγητά της και γλεντούσαν μέχρι το πρωί. Όταν ήλθε η κατοχή στη μεγάλη πείνα του 1941 η ταβέρνα είχε ένα σπουδαίο ρόλο. Ο κόσμος είχε το κρασί για δυναμωτικό. Υπήρχε μεγάλη κατανάλωση κρασιού. Υπήρξε ημέρα που πουλήθηκαν 400 οκάδες και ο κόσμος είχε δημιουργήσει ουρά για αν αγοράσει κρασί. Ο πατέρας μου κράτησε ένα βαρέλι 800 οκάδων  μόλις μπήκαν οι Γερμανοί στην Ελλάδα και μας είπε ότι αυτό θα το ανοίξουμε όταν φύγουν και πράγματι το ανοίξαμε στο τέλος του 1944.»

Related Post

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΦΟΔΣΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ , ΜΑΛΑΦΗΣ ΑΠΟ ΧΙΟ !!!ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΦΟΔΣΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ , ΜΑΛΑΦΗΣ ΑΠΟ ΧΙΟ !!!

Η τοποθέτηση του ενός εκ των δυο υποψηφίων για την θέση του Προέδρου του νέου ΦΟΔΣΑ εδω , αποδεικνύει το σκεπτικό του κέντρου απέναντι στους άλλους αλλά και πως παίζεται