Αγροτικοί Δρόμοι .. SOS !!!

Αλλά εμείς συνεχίζουμε να μην μαθαίνουμε , να μην θέλουμε να διορθωθούμε .

Οι αγροτικοί δρόμοι δεν είναι πολυτέλεια αλλά επιβίωση για παραγωγούς , ζωτικής σημασίας την καθημερινότητα πολλών αλλά είναι και θέμα προστασίας του δασικού πλούτου και των ορεινών χωριών του νησιού μας .

Δυστυχώς ακόμα δεν έχουμε αντιληφθεί την σημασία της πρόληψης στον «πόλεμο» με τις φωτιές , αλλά για να έχουν πραγματικό αποτέλεσμα οι ενέργειες πρόληψης πρέπει , απαραίτητο είναι να υπάρχει η δυνατότητα άμεσης παρέμβασης .

Το αγροτικό δίκτυο λοιπόν έχει πολλούς και διαφορετικούς αποδέκτες και παρενέργειες . Οπότε δεν είναι πολυτέλεια αλλά επιβίωση .

Δυστυχώς για άλλη μια φορά , σε άλλον έναν τομέα οι Δημοτικές αρχές του τόπου εμφανίζονται κατώτερες των αναγκών και αδύναμες / ανίκανες να ανταποκριθούν στα ελάχιστα απαιτούμενα .

Το να είσαι τοπική Αρχή δεν σημαίνει άραγμα, φωτογραφίες , θεάματα αλλά δουλειά , οργάνωση, προγραμματισμό , ανοιχτούς ορίζοντες , αγωνία και τέλος … όραμα !!!

Ειδικά το τελευταίο δε , φαίνεται να απουσιάζει παντελώς και από τις νυν τοπικές αιρετές αρχές !!!

εδω

Related Post

ΤΕΛΙΚΑ , ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ …ΤΕΛΙΚΑ , ΕΔΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ …

Προεκλογικά η απόφαση παραχώρησης του κτιρίου του ΚΑΠΗ, το οποίο τελικά μετά από έντονες αντιδράσεις μέρους του , είχε γίνει θέμα αντιπαραθέσεων με την νυν Δημοτική αρχή να τονίζει πως

ΠΑΓΙΑ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΑ .. ΛΑΘΗ !!!ΠΑΓΙΑ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΑ .. ΛΑΘΗ !!!

Ένα έργο που έχει ξεκινήσει δεκαετίες πίσω και που συνεχίζει ακόμα και σήμερα να ταλαιπωρεί την Πρωτεύουσα , τους κατοίκους και τους επισκέπτες της . Ένα έργο που μας κάνει