Δυστυχώς όταν φθάνουν οι πολίτες μήνες συζητήσεων , παρατηρήσεων , παρεμβάσεων μετά , τότε το πράγμα στραβώνει !!
Σημαίνει πως συνεχίζεται η απραξία , δεν υπάρχουν παρεμβάσεις , δεν εξυπηρετούνται οι πολίτες .
Είναι άλλη μια απόδειξη πως στο νησί μας τα πράγματα δεν πάνε όσο καλά θα θέλαμε , όσο καλά μας υπόσχονταν οι νέες αυτοδιοικητικές αρχές και πως απαιτούνται αλλαγές .
Οι Δήμαρχοι ως φυσικοί «ηγέτες» έχουν την ευθύνη της ανασύνταξης , της οργάνωσης και της παραγωγής έργου ….
