Οι Παιδικές Χαρές πάλι στο Στόχαστρο …

Δυστυχώς όταν φθάνουν οι πολίτες μήνες συζητήσεων , παρατηρήσεων , παρεμβάσεων μετά , τότε το πράγμα στραβώνει !!

Σημαίνει πως συνεχίζεται η απραξία , δεν υπάρχουν παρεμβάσεις , δεν εξυπηρετούνται οι πολίτες .

Είναι άλλη μια απόδειξη πως στο νησί μας τα πράγματα δεν πάνε όσο καλά θα θέλαμε , όσο καλά μας υπόσχονταν οι νέες αυτοδιοικητικές αρχές και πως απαιτούνται αλλαγές .

Οι Δήμαρχοι ως φυσικοί «ηγέτες» έχουν την ευθύνη της ανασύνταξης , της οργάνωσης και της παραγωγής έργου ….

εδω

Related Post

ΦΕΚ ΓΙΑ … ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ !!!ΦΕΚ ΓΙΑ … ΟΙΚΙΣΜΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ !!!

Πριν από κάποιο διάστημα είχε γίνει πολύ κουβέντα , έντονες συζητήσεις , είχε γίνει θέμα σχεδόν σε όλα τα δημοτικά συμβούλια της χώρας , μιας και για άλλη μια φορά

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ … ;ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ … ;

Φαίνεται πως τελικά η Πολιτική Προστασία δεν είναι τόσο σημαντική ούτε για την Περιφερειακή αρχή ούτε για τους Δήμους του Νομού μας !!! Δυστυχώς όταν εμείς οι ίδιοι δεν σεβόμαστε

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΙΚΑΡΙΑΣ … ;ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΙΚΑΡΙΑΣ … ;

Διαβάζοντας το άρθρο πραγματικά ξαφνιάστηκα η αλήθεια είναι … Δεν μπορώ να κατανοήσω πως γίνεται ένας Δήμαρχος του ΚΚΕ , ειδικά σε έναν τόπο όπως η Ικαρία, να αντιμετωπίζει με