ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ .. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΟΒΑΡΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ .. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΟΒΑΡΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!! post thumbnail image

Παραθέτω μια διαφορετική άποψη , με την οποία συμφωνώ σε γενικές γραμμές σχετικά με το νέο αφήγημα του Πρωθυπουργού περί αξιολόγησης και άρσης της μονιμότητας στο δημόσιο . Μια άποψη που προσπαθεί να δείξει το κεντρικό πρόβλημα της χώρας , που επ’ ουδενί δεν είναι η μονιμότητα του Δημοσίου υπαλλήλου .

Το τεράστιο πρόβλημα της χώρας είναι οι λάθος πολιτικές που εφαρμόζονται , η λάθος διαχείριση του Δημόσιου δυναμικού από τις πολιτικές δυνάμεις και προς τα εκεί οφείλουμε να στραφούμε , αλλά κατανοεί εύκολα ο καθένας πως αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ με τις παρούσες συνθήκες και τις πολιτικές δυνάμεις .

Ακριβώς όπως αναφέρεται , για τα πάντα τρέχουμε και θέλουμε την παρέμβαση – παρουσία και έλεγχο του κράτους και έτσι πρέπει να είναι . Η ιδιωτική πρωτοβουλία και φορέας δεν μπορεί και δεν πρέπει να αντικαταστήσει το δημόσιο , τον κρατικό φορέα .

Το πρόσχημα δε της μη αποδοχής της αξιολόγησης από τους δημοσίους υπαλλήλους , είναι ένα τεράστιο ψέμα με το οποίο δυστυχώς έχουν πείσει τους περισσότερους , πως οι δημόσιοι υπάλληλοι υπό το καθεστώς μονιμότητας δεν επιτρέπουν τον έλεγχο της απόδοσης και γνώσης τους , του τρόπου λειτουργίας των τομέων τους και φυσικά τα αποτελέσματα της εργασίας τους .

Κανείς δημόσιος υπάλληλος δεν αρνείται την αξιολόγηση , μόνο που αυτή πρέπει να γίνεται με κριτήρια και μέθοδο που να εξασφαλίζει ακριβώς την αξιοκρατία και το αδιάβλητο . Ένα σύστημα το οποίο δεν θα επιτρέπει σε κανένα κομματόσκυλο ή πολιτικάντη να αποφασίζει και να βαθμολογεί , με ατομικά- κομματικά – πολιτικά κριτήρια . Αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος επιβολής της μονιμότητας στο Σύνταγμα .

Απόδειξη της λανθασμένης αντίληψης και του λάθους τρόπου είναι φυσικά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών . Μια αξιολόγηση που δεν ελέγχει την ικανότητα , ετοιμότητα και υπόβαθρο γνωστικής αρτιότητας και παιδαγωγικής του εκπαιδευτικού , αλλά ελέγχει την γραφειοκρατική ικανότητα του . Μια αξιολόγηση που βγάζει τον εκπαιδευτικό από την τάξη και τον βάζει στο γραφείο να ασχολείται με γραφειοκρατικές εργασίες , τυπικές διαδικασίες που δεν έχουν καμία απολύτως ουσία και καμία απολύτως αναβάθμιση του εκπαιδευτικού δημόσιου και δωρεάν συστήματος δεν συνιστούν .

Εν τέλει αυτό που θέλουμε , αυτό που πρέπει όλοι να επιδιώξουμε είναι ένα σοβαρό , αξιοκρατικό , ορθά δομημένο , κοντά στον πολίτη κράτος . Δυστυχώς ούτε η σημερινή κυβέρνηση , ούτε οι προηγούμενες ήθελαν ένα τέτοιο δημόσιο φορέα , γιατί ακριβώς ένας τέτοιος φορέας δεν ελέγχεται , λειτουργεί αυτόνομα και δεν ανέχεται έξωθεν παρεμβάσεις .

Ένας κρατικός φορέας που στηρίζει το κράτος και όχι την κυβέρνηση ….

Related Post

ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΗΝ … ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΤΟΥΣ !!!ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΗΝ … ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΤΟΥΣ !!!

Σε κάθε ευκαιρία ο Βουλευτής προσπαθεί να μας πείσει πως το μαύρο είναι .. άσπρο !!! Έχουν περάσει περίπου 6 χρόνια που έχει εκλεγεί στο ύπατο αξίωμα από τους “συμπατριώτες”

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ … ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ !!ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ … ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ !!

Δυστυχώς η Ευρώπη βρίσκεται σε μια δύσκολη στιγμή , σε μια δύσκολη καμπή της ιστορίας της με αποκλειστική ευθύνη φυσικά , των “ηγετών” της . Το χειρότερο ακόμα όπως έχουμε