Μεγάλη συζήτηση ξεκίνησε από αναφορά σχετικά με «ξεχασμένους» στα ψυγεία του Νοσοκομείου Σάμου συνανθρώπους μας , οι οποίοι έχουν εγκλωβιστεί λόγω των νομικών διαδικασιών , λόγω αδυναμίας των Δήμων να συντονιστούν ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο .
Επουδενί δεν μπορούμε να αποδεχτούμε πως οι Σαμιώτες είναι για «φτύσιμο» ή «υπάνθρωποι» και άλλα τέτοιο «όμορφα» , επειδή υπάρχει το πρόβλημα μη ταφής 11 ανθρώπων !!! Μήπως ψάχνουμε για να λέμε και κυνηγάμε δημοσιότητα για να υπάρχουμε ; ….
Και αφού οι Δήμοι , πολύ κακώς για εμάς δεν αναλαμβάνουν τις ταφές και τα έξοδα , μιας και έτσι κι αλλιώς έχουν παραδοθεί / ξεπουληθεί στο Υπουργείο Μεταναστευτικής , πρόσφατα μάθαμε για 23 εκ που έχουν ήδη πληρωθεί και άρα εύκολα θα βρεθούν τα 8000 ή όσα κοστίζει η διαδικασία , γιατί τότε δεν αναλαμβάνουν οι περίφημες ΜΚΟ οι οποίες διαχειρίζονται εκατομμύρια πάνω στις πλάτες και τα βάσανα αυτών των ανθρώπων που προσπαθούν παράνομα να εισέλθουν σε μια ξένη χώρα ; .. Αυτές που πλουσιοπάροχα συντηρούν στρατούς «εθελοντών» για να υπηρετούν το σύγχρονο δουλεμπόριο και που ορισμένοι «αγνοί» συμπατριώτες μας έχουν βρει μαζί τους τον μήνα που θρέφει τους άλλους 11 ; Γιατί δεν αναλαμβάνουν το ελάχιστο αυτό ποσό των 8000 ούτως ώστε να ταφούν οι άμοιροι αυτοί συνάνθρωποι μας να τελειώνει το θέμα αμέσως ; ή μήπως η ανθρωπιά και όλα τα γλυκανάλατα έχουν να κάνουν μόνο με τους άλλους αλλά ποτέ για εμάς ; …
Λύσεις υπάρχουν αλλά μου φαίνεται πως ορισμένοι θέλουν να επιβάλλουν τις δικές τους , τα δικά τους πιστεύω και μάλιστα με καθεστωτικό τρόπο , με επιβολή , άσχετα αν το παίζουν δημοκράτες και φιλάνθρωποι …..
Ας σταματήσουμε λοιπόν να στηρίζουμε όλο αυτό το παγκόσμιο πλυντήριο , ας σταματήσουμε να εκμεταλλευόμαστε τις δύσκολες στιγμές κάποιων συνανθρώπων μας , ας κοιτάξουμε να αγωνιούμε και να αγωνιζόμαστε το ίδιο και λίγο περισσότερο για τους συμπατριώτες μας πρώτα και για την δική μας πατρίδα .
Οι Δήμοι όπως και το Νοσοκομείο πρέπει άμεσα να συνεννοηθούν με τις ΜΚΟ που λυμαίνονται χρόνια το νησί μας , με το Υπουργείο Μεταναστευτικής με το οποίο έτσι κι αλλιώς όπως είπαμε υπάρχει ανοιχτός δίαυλος και ας προχωρήσουν σε εύρεση χώρου , ξεχωριστού των κοιμητηρίων των πόλεων τα οποία είναι ήδη ασφυκτικά γεμάτα , και ας θάβουν τους άμοιρους αυτούς ανθρώπους όπως αρμόζει σε μια υποτίθεται πολιτισμένη Δυτικού τύπου κοινωνία / κράτος !!!
