Πρόσφατα , το 2023 , και με διθυράμβους η κυβέρνηση Μητσοτάκη έκανε άλλη μια «μεγάλη μεταρρύθμιση » στο ασφαλιστικό . Μια μεταρρύθμιση που οδηγεί στην πλήρη μετατροπή του ασφαλιστικού αποθέματος σε επενδυτικό , πάντα προς όφελος των συνταξιούχων και της επιβίωσης του ιδίου .
Τώρα όμως ο κεντρικό τραπεζίτης της χώρας , έρχεται να μας πει πως .. ναι μεν αλλά δεν φθάνει αυτό εδω !!!
Πρέπει να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο , πρέπει να εξασφαλίσουμε προς όφελος των τραπεζών, των μετοχών , της τσέπης λίγων επιχειρηματιών και της επιβίωσης των Golden boys και να «εκμεταλλευτούμε » κάθε αποθεματικό , ρισκάροντας και μάλιστα με εξασφαλισμένη ασυλία , σε μετοχές , χρηματιστήρια κτλ , γιατί έτσι θέλει η Ευρώπη !!!
Αν δεν ενεργοποιηθούμε όλοι και να αγωνιστούμε να μπει ένα τέλος σε όλο αυτό , δεν θα υπάρξει ούτε σεντς να περισσέψει για κανέναν μας . Όταν θα έρθει η ώρα μας θα μας ενημερώσουν πως …δυστυχώς για άλλη μια φορά επτωχεύσαμε !!!
