Την ώρα που οι πολίτες είπαν κατάμουτρα στην Ευρωπαία Επίτροπο πως είναι μη ευπρόσδεκτη , είναι ανεπιθύμητη στο νησί μας και το δικαιολογούσαν , οι αρχές του τόπου την καλοδεχόντουσαν με «αγκαλιές» , λουλούδια, ευγένεια , χαλιά και φυσικά με δεκάδες ασφαλίτες και αστυνομικούς να την φυλάνε παντού !!!
Δυστυχώς ούτε σε αυτές τις στιγμές δεν μπορούμε να ενωθούμε για το καλό του νησιού μας . Ο καθένας κοιτάζει το συμφέρον του , το κόμμα και την παράταξη του , πουλώντας εκδουλεύσεις και εντός και εκτός !!!
Η εικόνα παραμένει χαραγμένη στη μνήμη πολλών Σαμιωτών. Ήταν 29 Μαρτίου 2021 όταν η Επίτροπος Εσωτερικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Ylva Johansson, επισκέφθηκε τη Σάμο προκειμένου να ενημερωθεί για τη διαχείριση του μεταναστευτικού και την πορεία υλοποίησης της νέας δομής στο νησί
