ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ .. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΟΒΑΡΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ .. ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΣΟΒΑΡΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ !!! post thumbnail image

Παραθέτω μια διαφορετική άποψη , με την οποία συμφωνώ σε γενικές γραμμές σχετικά με το νέο αφήγημα του Πρωθυπουργού περί αξιολόγησης και άρσης της μονιμότητας στο δημόσιο . Μια άποψη που προσπαθεί να δείξει το κεντρικό πρόβλημα της χώρας , που επ’ ουδενί δεν είναι η μονιμότητα του Δημοσίου υπαλλήλου .

Το τεράστιο πρόβλημα της χώρας είναι οι λάθος πολιτικές που εφαρμόζονται , η λάθος διαχείριση του Δημόσιου δυναμικού από τις πολιτικές δυνάμεις και προς τα εκεί οφείλουμε να στραφούμε , αλλά κατανοεί εύκολα ο καθένας πως αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ με τις παρούσες συνθήκες και τις πολιτικές δυνάμεις .

Ακριβώς όπως αναφέρεται , για τα πάντα τρέχουμε και θέλουμε την παρέμβαση – παρουσία και έλεγχο του κράτους και έτσι πρέπει να είναι . Η ιδιωτική πρωτοβουλία και φορέας δεν μπορεί και δεν πρέπει να αντικαταστήσει το δημόσιο , τον κρατικό φορέα .

Το πρόσχημα δε της μη αποδοχής της αξιολόγησης από τους δημοσίους υπαλλήλους , είναι ένα τεράστιο ψέμα με το οποίο δυστυχώς έχουν πείσει τους περισσότερους , πως οι δημόσιοι υπάλληλοι υπό το καθεστώς μονιμότητας δεν επιτρέπουν τον έλεγχο της απόδοσης και γνώσης τους , του τρόπου λειτουργίας των τομέων τους και φυσικά τα αποτελέσματα της εργασίας τους .

Κανείς δημόσιος υπάλληλος δεν αρνείται την αξιολόγηση , μόνο που αυτή πρέπει να γίνεται με κριτήρια και μέθοδο που να εξασφαλίζει ακριβώς την αξιοκρατία και το αδιάβλητο . Ένα σύστημα το οποίο δεν θα επιτρέπει σε κανένα κομματόσκυλο ή πολιτικάντη να αποφασίζει και να βαθμολογεί , με ατομικά- κομματικά – πολιτικά κριτήρια . Αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος επιβολής της μονιμότητας στο Σύνταγμα .

Απόδειξη της λανθασμένης αντίληψης και του λάθους τρόπου είναι φυσικά η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών . Μια αξιολόγηση που δεν ελέγχει την ικανότητα , ετοιμότητα και υπόβαθρο γνωστικής αρτιότητας και παιδαγωγικής του εκπαιδευτικού , αλλά ελέγχει την γραφειοκρατική ικανότητα του . Μια αξιολόγηση που βγάζει τον εκπαιδευτικό από την τάξη και τον βάζει στο γραφείο να ασχολείται με γραφειοκρατικές εργασίες , τυπικές διαδικασίες που δεν έχουν καμία απολύτως ουσία και καμία απολύτως αναβάθμιση του εκπαιδευτικού δημόσιου και δωρεάν συστήματος δεν συνιστούν .

Εν τέλει αυτό που θέλουμε , αυτό που πρέπει όλοι να επιδιώξουμε είναι ένα σοβαρό , αξιοκρατικό , ορθά δομημένο , κοντά στον πολίτη κράτος . Δυστυχώς ούτε η σημερινή κυβέρνηση , ούτε οι προηγούμενες ήθελαν ένα τέτοιο δημόσιο φορέα , γιατί ακριβώς ένας τέτοιος φορέας δεν ελέγχεται , λειτουργεί αυτόνομα και δεν ανέχεται έξωθεν παρεμβάσεις .

Ένας κρατικός φορέας που στηρίζει το κράτος και όχι την κυβέρνηση ….

Related Post

ΔΗΜ.Ω.Σ .. ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΕΙΝΑΙ !!!ΔΗΜ.Ω.Σ .. ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΕΙΝΑΙ !!!

Διαβάζοντας σχετικά με τα ΔΗΜ.Ω.Σ , Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία , μιας και άρχισαν ήδη οι εγγραφές , μου δημιουργήθηκαν κάποιες απορίες που έχουν να κάνουν με την ανάγκη ύπαρξης τους

ΣΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΙΕΙΣ …ΣΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΙΕΙΣ …

Τελικά ο προγραμματισμός, το πλάνο συνεχίζεται και η κυβέρνηση Μητσοτάκη συνεχίζει να αποδεικνύει πόσο “πιστή” και υποταγμένη είναι στις εντολές των νάνων της Ευρώπης ( megatv.com ) . Σειρά τώρα